03 november 2011

Facebook

Mie eet niet graag pizza. Sinds Pappa er eentje gemaakt heeft volgens een recept van de Weight Watchers, heeft ze beslist dat ze geen pizza lust. Ik ben gek op pizza. Als ik mag kiezen op restaurant (en er is geen macaroni met hesp en kaas) en dan kan ik met gemak een grote pizza helemaal alleen op. Maar blijkbaar heeft Mie heel recentelijk toch een stukje willen proeven van een dr. Oetker pizza met peperoni. 

We staan in de Delhaize en we gaan vanavond uitgebreid groentjes eten dus mag ik pizza .
Moeke vraagt Mie wat zij dan wil. 'Ook pizza', zegt ze. 'Als het er maar is met salami op. Die daar!'
Moeke zeg: 'Mie die pizza wilt??? Waar gaan we dat schrijven?'
Ik zeg: 'op Facebook!'

...wacht maar tot we gaan Twitteren

Tuur

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?