19 december 2007

Afscheid van de kribbe

Na 15 maanden bij jullie in ‘t dagverblijf
zit mijn loopbaan er hier al op
Dat ik het hier fijn vond, staat buiten kijf,
maar mijn nakende schoolcarrière zet alles op zijn kop.

Vanaf nu is ‘t aan juf Valérie om mij te amuseren
om Lieve, Kim, Bea en de andere waardig te vervangen
om met me te spelen en me nieuwe dingen te leren
en ook de mieren in mijn broek te vangen

Dag Lieve, dag Kim, dag Bea in het gips
Dag Hilde en de andere, dag bolderkartrips
Dag Owen en Thor, Dag Alex en Ben
Dag alle vriendjes die ik ken
Dag autootjes en fietsjes, dag trein met sporen
Dag glijbaan, dag werkbank, dag blokkentoren
Dag snoezelruimte, dag veldbedjes, dag kleine weeceetjes,
Dag kastje met mijn reserve kleedjes
Dag komkommer mer saus, dag iglo
Dag instrumentjes en liedjes uit de stereo

De tijd zal jullie wellicht uit mijn geheugentje wissen
maar -al besef ik het maar half- ik ga jullie missen!

Dikke zoen Turemans

PS Als’t kan, kom ik in de krokusvakantie nog even terug
afgezien van dat is’t vrijdag achter de rug
maar op mijn blog ben je altijd welkom
je vind hem op http://turemans.blogspot punt com

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?