04 september 2007

10 maanden MieMuis

Ik ben nu een flinke meid van 10 maanden.
Met zitten begon ik ondertussen dik 2 maanden terug. Eerst met een kussen achter me voor alle zekerheid maar ondertussen zit ik heel stevig. Ik kan zelfs een knuffel van mijn grote broer aan zonder daarbij om te kieperen.

Ook met kruipen begon ik goed twee maanden terug. Eerst was dat met mijn eigen hazensprong techniek, nu is dat als een volleerde kruiper. Moeke heeft al hard gezocht naar kniebeschermers in mijn maat want ik ben een echte alle-terrein-kruiper: binnen en buiten, over de betontegels, in het zwembad, door het gras, op de steentjes van de oprit en sinds kort ook de trap op als het even kan.


Moeke heeft net eens voorgelezen wat Tuur al allemaal kon toen hij 10 maanden was.
Blijkt dat hij even goed kon kruipen en zitten als ik maar dat hij ook al alleen kon rechtstaan… Hmmmm. Ik kan ook flink rechtstaan en me rechttrekken aan alles en nog wat maar ik kan nog niet alleen ergens gaan staan zonder me vast te houden of nog straffer allen gaan rechtstaan in het midden van een kamer zonder iets om aan op te trekken. Dat ga ik eens moeten oefenen.
Ik heb al vier tandjes. Twee bovenaan en twee onderaan. Dat zijn er twee meer dan Tuur toen ie 10 maanden was. En ik brabbel als de beste. De laatste tijd heb ik wel een hele diepe stem maar dat is nog een overblijfsel van die ontsteking aan mijn strottenhoofd van laatst. Max – mijn neef die niet in het dierenopvangcentrum van zijn ouders werkt – heeft ook zo’n ontsteking gehad en die is nog veel heser dan ik. Samen zijn wij nu “M&M met de sexy stem”.

Groetjes
MieMuis

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?