13 mei 2007

Nog een feestje

Vanmorgen heb ik een mooie tekening gemaakt met mijn gloed nieuwe verf. Ttz, ik heb er twee gemaakt, één voor Oma en één voor Moekeilda. Die voor Oma zal ik haar morgen geven. Die van Moekenilda kan ik haar straks al geven. Vanmiddag gaan we immers mijn verjaardag vieren bij Moekenilda en Vake Pol.
Na mijn middagdutje zijn we vertrokken. Ik was gelukkig vroeg wakker. Roos en Josefien en Max (en natuurlijk tante Kat, nonkel Koen en nonkel Joris) waren er ook. We hebben allemaal samen rijst met cola-saus en scampi gegeten en daarna
lekkere taart! Aardbeiengâteau en petit beurre taart. Njam, njam, njam.
Ze hebben ook allemaal heel hard voor mij gezongen - geweldig vond ik dat. Zelf heb ik ook heel hard meegezongen en vooral ook Hip Hip Hoera geroepen. Moekenilda had gezorgd voor feesthoedjes voor ons allemaal. Mie stond er beeldig mee. Ik heb het mijne echter snel omgeruild voor een echte koksmuts. Die had ik van Roos en co° gekregen samen met een schort, een kookwekker en lepels omdat ik zo graag kook.
Van Vake en Moekenilda heb ik een schildersezel gekregen. Heel handig nu ik gisteren zoveel verf en kwastjes van mijn meter heb gekregen. Zouden die twee dat met elkaar afgesproken hebben.
Verjaren is echt de max. Ik ga dat nog doen!

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?