11 mei 2007

Dag één van de festiviteiten

Morgen word ik twee. En dat vier ik met drie dagen vol festiviteiten. Vandaag in de kribbe (vrijdag ik immers één van mijn kribbedagen), morgen bij Oma en Opa en zondag bij Moekenilda en Vake.
Let the games begin!
Vanmorgen ben ik met Moeke en Mie naar de kribbe gereden met achter in de kar een cadeautje voor alle kindjes bij de Hertjes en een cake en versierspullen (slagroom en chocoladesnoepjes).
’s Morgens hebben we mijn cadeautje open gemaakt. Een doorkruiptunnel! Moeke en Pappa vonden het een goed idee om me die te geven voor de kribbe. Daar kan ik er samen met andere kindjes fijn mee spelen en ’t neemt thuis niet zoveel plaats in :o)
Na mijn middagdutje hebben we de cake professioneel versierd en opgepeuzeld. De meisjes van de Dolfijntjes (die zo goed voor mijn zusje zorgen kregen ook een stukje.) En alle kindjes hebben voor mij gezongen van in de gloria (da’s tegenwoordig mijn lievelingsliedje). Ik heb flink gedanst op dat liedje en ik heb heel hard meer Hip! Hip! Hip! Hoera! voor mezelf geroepen.
Ik had van de week mijn eigen kroon mooi versierd met verf en die heb ik opgezet.
Wat is het toch fijn om jarig te zijn.

Groetjes
Tuur

PS Kim heeft fotootjes genomen. Moeke kijkt er al naar uit om die eens te zien.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?