12 mei 2007

2de verjaardag

Ik word 2 jaar vandaag!
Om dat te vieren had Moeke gisterenavond (toen ik in dromenland zat) de living met ballonnetjes en vlaggetjes versierd.

En na het ontbijt kreeg ik van Pappa en Moeke een loopfiets. Een mooie rode met gele wielen. Ik heb hem meteen uitgeprobeerd in de tuin. Spijtig dat het begon te druppelen.

’s Morgens zijn we ook gaan zwemmen. Pappa, Mie, Moeke, ik en tante Ilse! Tante Ilse moest eigenlijk werken in haar huis maar voor mij heeft ze dat speciaal even uitgesteld omdat ze nu eenmaal een supertante is. We zijn niet zomaar gaan zwemmen. We zijn naar de Sportoaze gegaan. Da’s een heel ander zwembad dan in Wilsele. Er is daar een klein ploeterbad, er zijn bubbelbad
en (die zagen Mie en Pappa wel zitten), er is een stroomversnelling waar je in rond kan dobberen en er zijn glijbanen.
Eerst wisten Moeke en tante Ilse niet goed of die wel een goed idee waren met een klein jongetje als ik maar ik ben al twee hoor! Ik vond de glijbanen gewoon geweldig. Ik heb het eerste stukje van de buisglijbaan zelfs helemaal alleen gedaan met tante Ilse om me erin te zetten en Pappa om me op te vangen aan de andere kant.

Na mijn middagdutje zijn we dan naar Oma en Opa en tante Ilse gegaan. Daar was de veranda ook helemaal versierd voor mij. Joran en Lukas en tante Kristien en nonkel Steven waren ook daar. Ik heb een heleboel cadeautjes gekregen. Verf en kwastjes en een schortje van tante Kristien. Een grote vrachtwagen en een graver van Oma en Opa en tante Ilse en een nieuwe Bob de Bouwer dvd van mijn zusje!

En er was natuurlijk ook taart. Oma had ze gemaakt en tante Ilse had ze versierd met een echte Bob de Bouwer! Geweldig vond ik dat.
Ik heb kaarsjes mogen uitblazen en iedereen heeft hard meegezongen van “Lang zal Tuurtje Leve” en “Happy Birthday to you, in de wei staat een koe” gevolgd door het onvermijdelijke Hip! Hip! Hip! Hoera!
Ik heb ervan genoten!


Nog!


Tuur

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?