10 maart 2007

Sneeuwvakantie

Ze hebben mij vanmorgen onooglijk vroeg uit mijn bedje gehaald. Ik kon er niet mee lachen.
Ik wou geen flesje en ook geen kleedjes aandoen en ook niet zitten of staan of liggen… ik wou niks! Maar er bleek een goede reden voor al die gekheid zo vroeg in de morgen. Wij gingen een sneeuwman maken maar eerst moesten we nog een hele dag in de auto zitten zei Pappa.

Wij dat bleken Mie (die er helemaal klaar voor was - zie foto), Moeke, Papa, Tien , Steefve, Jorar en Lukasj (nvdr. tante Kristien, nonkel Steven, Joran en Lukas) te zijn.Mie en ik zijn heel flink geweest in de auto. Mie heeft veel geslapen. Ik heb ’s morgens ook wat geslapen en verder heb ik met mijn gravers, boekjes, draak, legomannetjes, regenstok…gespeeld. En we hebben ook gezongen van de Mosselman. Moeke had de cd van Scala mee om naar te luisteren. Een hele cd vol liedjes die ik niet wou horen. Alleen nummer 15 van de “Mossjelman!” wou ik graag een keer of honderd horen.’t Was op die manier zelfs een aangename afwisseling voor Pappa en Moeke als ik even begon te zagen voor het “sneeuwman maken”.
Bij tante Tien en nonkel Stefven in de auto was het anders. Joran riep al van bij het vertrek, nog voor ze goed Rillaar uit waren, “zijn we er al?”

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?