11 maart 2007

Sneeuwmannen

We slapen met zijn allen (Pappa, Moeke, MiekeMuisj en ik) in een klein kamertje. Heel gezellig. Moeke en Pappa hebben gisteren proberen alles een plaatsje te geven in ons kamertje en ik heb flink gesupporterd. Moeke wou dat ik zou slapen maar het was allemaal veel te interessant en gezellig. Ik heb mijn oogjes pas toe gedaan toen Moeke het helemaal donker maakte en het stil was.

Vanmorgen dacht ik “mooi nu gaan we dus die sneeuwman maken”. Ik roep dat nu al van gisteren morgend. Maar ik heb nog een hele dag moeten wachten. Moeke en Pappa zijn eerst gaan skiën. En ik ben eerst nog gaan spelen bij het +1 groepje hier op de gang. Daar zorgen een lieve mevrouw en 4 knappe, lieve meisjes voor mij. Ze zijn erg bedreven in het enTUURtainen.
Mie moest één verdieping hoger naar het babygroepje. Vandaag was haar allereerste dag ooit in ‘den opvang’. Ze is heel flink geweest. Ze heeft het alleen gepresteerd om in slaap te vallen net voor Moeke en Pappa terug waren voor het middageten. Ze is dus maar heel even bij ons geweest vanmiddag.

Na mijn middagdutje, toen Moeke en Pappa terug waren van ’t skiën zijn we dan toch een sneeuwman gaan maken. Nu ja, de sneeuw was nogal hard en er stonden al een boel sneeuwmannen om mee te spelen. Ik heb dan maar gesjept met mijn rode schepje en ik ben met Joran in een groot vickingship van sneeuw gekropen. En dat alles in mijn nieuwe coole oranje skipakje.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?