17 februari 2007

Wapenfeit

Vanmorgen was mijn bodyke zoals zo vaak 's morgens helemaal nat.
Moeke zei: "oei Tuur da's weer nat van de pipi"
en ik antwoordde "pipi, kaka".
"Nee", zei moeke, "enkel pipi".
"Pipi, kaka, potje" zei ik daarop.
"Ah" zei Moeke, "wilt ge op uw potje?"
Dus Moeke zette mij op de grond en nam mijn potje. Ze was maar net op tijd want ik was al half begonnen op de grond. Ik deed nog een mooi plasje in mijn potje en Moeke zette me terug op het verzorgingskussen.
"Nog pipi kaka" zei ik.
"OK", zei Moeke, "als ik u daarmee plezier doe maar ik denk dat alle pipi er nu wel uit is"
Ik ging terug gezellig op mijn potje zitten en Moeke ging naast mij zitten op één van mijn kleine stoeltjes. En toen hoorde Moeke een plonsje. Ik stond recht en er lag een hoopje in mijn potje. Mijn aller eerste kakje op mijn potje! Amai amai als ik geweten had dat ik daar zo voor geprezen zou worden dan had ik dat al veel eerder geflikt.

PS nee, er is geen foto-bewijs materiaal om bij op de blog te zetten. Moeke zegt dat ik het later al erg genoeg ga vinden dat ik in mijn anale (no pun intended) de exacte datum voor deze mijlpaal ga kunnen natrekken zonder dat daar nog eens beeldmateriaal van bestaat. Als jullie daarentegen mijn aller eerste voeding, worteltje met patatjes of doos tweede leeftijdsmelk, daar is wel beeldmateriaal van voorhanden, edoch dit geheel terzijde.

PPS een gelukkige verjaardag vandaag aan Goedele, Serge, Moeke's peter Julien en ook Ilse Luyckx.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?