04 februari 2007

Time flies when you're having fun

Ik ben al 3 maanden! 13 weken en één dag. Om dat te vieren zijn we vandaag bij miniMoeke en Vake gaan eten en knuffelen en 's avonds hebben we hetzelfde gedaan bij Oma en Opa.
Ik ben ondertussen al een flinke meid. Ik hou mijn hoofdje al behoorlijk stevig recht. Kijk nieuwsgierig rond en ik maak nu ook super lieve geluidjes. Ik babbel de ganse dag als ik wakker ben. Ik vul mijn dagen verder met naar mijn mobiel kijken en aan mijn dekentje frutselen, met lachen en wippen in mijn wippertje (dat kan ik al een beetje zelf) en met kloppen naar de speeltjes die ze boven mijn hoofd hangen.
Ook eten is een belangrijke activiteit. Ik eet 7 keer per dag. 6 keer bij Moeke en één keer een flesje (da's meestal bij Pappa). Als je bedenkt dat ik daar tenminste 40 minuten per keer mee bezig ben dan is dat dus tenminste 4,5 uur per dag!
Echt helemaal tevreden is Moeke niet over mijn eetprestaties. Ik kom sommige weken niet echt genoeg bij. Maar het kan ermee door, zeker nu ik een medicijntje krijg tegen reflux dat echt wel helpt. Nog een maand en de groentepap komt eraan.
Mijn broer is nog steeds heel gelukkig met mij. Behalve als ik moet eten dan voelt ie zich een beetje verwaarloosd. Gelukkig eet ik meestal net voor hij wakker wordt en ook één keer tijdens zijn middagdutje en één keer als Pappa thuis is en nog twee keer als hij al slaapt. Zo heeft hij er niet al te veel last van. Maar hij ziet me echt wel heel graag. Het minste dat ik een kik geef staat hij daar met mijn tutje, niet dat ik dat altijd even graag wil op dat moment. En als we weg gaan zorgt hij altijd dat ik niet vergeten wordt. Hij doet ook altijd super interessante dingen om naar te kijken. Tuur-turen is dan ook een hobby van mij.

groetjes
Mie

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?