20 februari 2007

Na kapper nog knapper

Vandaag had ik een afspraak bij de kapper. Pappa en Moeke hebben daarom de laatste dagen af en toe eens gefrutseld aan mijn haartjes, kwestie van een beetje te oefenen. Vanmiddag ben ik dan met Pappa naar Bles en Tres gegaan. Da's een kinderkapper waar ze een hele trukendoos hebben om kindjes zoals ik stil te houden terwijl ze zo snel als ze kunnen hun haartjes knippen. Er zijn koekjes, een Bumba dvd, boekjes en een Pappa aan te pas gekomen maar het is de kapper gelukt. Mijn haartjes zijn geknipt en ik heb er zelfs een beetje van meegekregen in een klein zakje met een kaartje aan waarop staat: "mijn haartjes werden voor het eerst geknipt op 20/02/07".
Vóór









Na

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?