25 januari 2007

Flinke Meid

Ik ben ondertussen al twee maanden en drie weken oud en letterlijk (door een soort natte exzeem) en figuurlijk nog nat achter mijn oren, maar ik kan toch al een boel meer dan een paar maanden terug.
Ik begin te brabbelen, hou mijn hoofdje al behoorlijk recht, volg aandachtig je blik of iets anders dat passeert (bv. kikker, een aap of de vld-vogel van mijn mobiel) en ik lach. Niet zo veel als mijn neefje Lukas maar da's dan ook moeilijk. Die lacht echt de god ganse dag als ie wakker is en hij slaapt nauwelijks tijdens de dag.
Ik weeg ondertussen al bijna vijf en een halve kilogram en ik meet al 58 cm. Ik ben al uit kleedjes gegroeid en ook de kleinste maat pampertjes is afgevoerd.
Ja, ja, ik word al een hele dame.

groetjes
Mie A.K.A. MieMuis


Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?