02 december 2006

Liefste Sint

’t Is een schande dat ik u niet vaker schrijf maar ik heb het dit jaar dan ook heel druk gehad met groeien en nieuwe dingen leren en met braaf zijn natuurlijk. En ik ben sinds een maand ook grote broer geworden dus dat vraagt ook heel wat tijd. Ik moet er immers goed op letten dat mijn zusje niet vergeten wordt. Ze is nog zo nieuw en Moeke en Pappa zijn er misschien nog niet aan gewoon, dus check ik altijd zorgvuldig dat ze Mie niet vergeten of kwijtgelegd hebben. Dan roep ik Mie! Mie! Mie! Vanmorgen bijvoorbeeld heb ik eventjes moeten zoeken voor ik haar vond in haar wiegje aan Moeke’s en Pappa’s bedeind. Ik was er even niet gerust in.

Ik vind het heel fijn dat het alweer uw verjaardag is. Sinds vorig jaar in mei weet ik nu ook uit ervaring wat dat betekent “verjaren”. Ik hoop dat u ook een Oma heeft die voor u een lekkere slagroomtaart of bananentaart kan bakken.

Er staan wel een paar dingetjes op mijn verlanglijstje (en op dat van mijn zusje). Zo lijkt het me heel leuk als u voor een klein tafeltje brengt waaraan ik kan zitten en puzzelen en tekenen enzo. Graag wel één met twee stoeltjes bij want Mie kan nu nog niet alleen zitten op een stoel maar dat komt rapper dan u denkt hoor Sint. En liefst geen te groot want onze living is niet zo gigantisch.
Voor Mie zou ik verder nog willen vragen of u geen leuke knuffel voor haar heeft. Op dit ogenblik depanneer ik haar met mijn knuffeltjes maar u begrijpt, lieve Sint, da’s geen gezonde situatie (en dat bedoel ik dan letterlijk want aan hondje durven wel eens snottebellen hangen). Ook een klein lekker warm slaapzakje voor ons Mie zou heel handig zijn.
Voor Moeke en Pappa (en ook wel voor mij) mag u ook altijd een beetje snoep en chocolade achterlaten. Dat zal zeker niet verloren gaan.
Zelf zou ik heel graag een paar extra Lego autootjes hebben, zoals die die Oma heeft. Daar speel ik erg graag mee Sint.

Tenslotte, Lieve Sint, zou ik het appreciëren als u dit jaar alle Snotte Pieten terug meeneemt naar Spanje. Ik heb aan hen geen behoefte en Mie nog minder en volgens mij gaan ze zelf ook veel gelukkiger zijn in het warme Spanje.

Dikke kussen en alleszins tot volgend jaar

Grote Tuur en kleine Mie


Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?