03 november 2006

Iel 't stroat sprekt er schan over

't Is schandalig!
Al meer dan 2 en een halve maand geen Blognieuws meer van mij!

Voor de eerste maand is er een excuus te bedenken. We zijn toen immers verhuisd van ons appartementje naar ons nieuwe huis in Wilsele. Papa heeft het toen heel druk gehad met plamuren en behangen en verven en boren en kloppen en meer van dat soort zwaar werk. Gelukkig heeft hij wat hulp gehad van mijn meter en opa en zo.
Moeke had het dan weer druk met verstoppertje spelen. Ze heeft een heleboel dingen in katronnen verstopt terwijl ik me rotgezocht heb naar alles wat verdween.
't Was ook druk op 't werk van papa en moeke. De voetbalkalender moest weer af en de kermis moest geplaatst worden. En dan zijn er ook de adsl strubbelingen en computerprobleempjes geweest en de geknelde zenuw in moekes poep.

Maar sinds begin oktober zijn we min of meer geïnstalleerd en zijn al die it en andere probleempjes opgelost. Bovendien is moeke nu thuis (ze had nog veel congé staan ;o) en vermits ik meestal een flink middagdutje doe, zou je denken dat ze sindsdien er weer ingevlogen is... niet dus.
Ttz, ze is erin gevlogen maar niet in blogjes schrijven. Wel in het geboortekaartje maken en een suikerboon idee uit werken en kleedjes en spulletjes bijeen zoeken en vooral twee naampjes bedenken voor de Bruz. Tja, dat moet natuurlijk ook gebeuren en je weet nooit hoe vroeg zo'n Bruz zich aanmeldt.

Het goeie nieuws is dat alles min of meer klaar is ondertussen (inclusief de Bruz want morgen heeft die 37 weken assemblage achter de rug en is dan officieel 'prematuur' af). Moeke kan zich dus terug wat meer op mijn blog concentreren. En misschien kan ze ook mijn (bijna 'onze') website wat aanpassen. Da's al niet meer gebeurd sinds Lukas geboren werd en da's ondertussen al een flinke knaap van bijna 4 maanden.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?