14 november 2006

De evenaar en de nulmeridiaan

Bruz is dus een zus. Misschien dat de meesten dat al wel doorhadden door Moekes paniekerige zoeken naar een gepaste meisjesnaam. Ik wist het in elk geval al veeeeeel langer maar ik mocht niks zeggen. Ik oefende wel al dapper haar naam. "Miemimimimimimiiiii" riep ik dan en niemand die iets door had.

Mie is eigenlijk weken te vroeg gekomen maar Pappa en Moeke waren er gerust in want tante Veronique (de gynaecoloog) had gezegd dat Mie tegen de vier kilo zou gaan wegen als ze tot de laatste snik zou blijven zitten. Mie was dan ook, ondanks het vroeger geboren worden, meteen al een flinke meid van 3,250 kg en 50 cm.


En aan iedereen die me de laatste maanden voorspeld heeft dat mijn leventje zou veranderen als ex-enig-kind...ik moet zeggen dat het meevalt. Het is een mooi Belgisch compromis geworden. De evenaar loopt nog steeds door mijn poep maar de nulmeridiaan loopt nu blijkbaar door die van Mie.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?