02 augustus 2006

onrustwekkende verdwijningen

Als het zo blijft doorgaan dan ga ik eens een serieuze vorm van verlatingsangst moeten ontwikkelen want dit kan echt niet blijven duren. Het kan geen toeval meer zijn.
Gisteren avond ging ik slapen en toen ik weer opstond (een half uur later al, want ik was zo hard aan het brullen dat ze me eerst eventjes hebben moeten kalmeren voor ik weer klaar was voor mijn bedje) was plots mijn vriendje de televisie weg. Hij was al een paar dagen akelig stil en nu was hij dus verschwunden.
En vandaag bleek mijn kameraad de stofzuiger ook al verdwenen te zijn! De kast waar hij altijd slaapt was leeg. ’t Is te zeggen alle borstels en emmers stonden er nog maar alle stukjes en buisjes, de draad en Stofzuiger zelf… ze waren allemaal weg! Ik weet het zeker, ik ben 2 keer terug gaan kijken.
Neem daarbij nog dat de laatste weken mijn grote neef Joran niet meer bij oma rond loopt en ik zeg u, er is iets heel vreemds aan de hand!

(n.v.d.r. televisie is bij de hersteldienst, de stofzuiger is aan het werk in Wilsele en Joran moet nu even mee full-time instaan voor de opvoeding van Lukas)

Comments:
misschien kunnen we als surrogaat wat dozen opsturen? daar kan je lekker in wegkruipen of je andere vriendjes in verstoppen!
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?