20 juni 2006

Gewogen in de weeg

We hebben het twee keer moeten uitstellen, één keer omdat moeke naar de gynaecoloog moest en één keer omdat ik wat koorts had maar vandaag is het dan toch gelukt, ik ben naar Kind en Gezin geweest voor de aanvulling van mijn statistieken.
Tenminste ik dacht dat het enkel daarom was, maar na het meten en wegen bleek ik ook nog twee (jazeker TWEE) spuitjes te goed te hebben. En ze vertelden daar ineens bij dat ik er misschien ziekjes van ga zijn over een kleine week. Enfin, ik heb de spuitjes redelijk dapper in ontvangst genomen en ik ben 77 cm groot te zijn en net geen 11 kg zwaar. En ik mag – omdat ik al zo flink kan stappen ook sandaaltjes aandoen. Lang leve frisse voetjes!

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?