18 mei 2006

Habemus casam!

Zoals ik al zei - na mijn verjaardag, met al dat nieuwe speelgoed en fietsjes van mij en daarbij nog eens een broertje of zusje op komst – we hebben dringend een wat grotere woonst nodig. Wel vandaag hebben moeke en papa er eentje gekocht. ’t Is te zeggen ze hebben het het langste volgehouden in de veilingzaal, tot het kaarske helemaal uit is en er witte rook opsteeg en daardoor hebben we nu een mooi wit huisje in Wilsele vlak bij ’t Fort (en daar is naar ’t schijnt een speeltuin).

In ons nieuwe huisje is er een kamertje voor moeke en papa, voor mij en eentje voor mijn zusje of broertje. En er zijn twee garages zodat er
zeker plaats genoeg is voor alle fietsen van papa en van mij (papa en ik hebben allebei 5 fietsen en dan moet natuurlijk ook nog de fietskar en de auto slaapplaats krijgen. Ons nieuwe huisje heeft ook een tuin waar een zwembadje volgens mij niet gaat in misstaan.
Ik zie het alvast helemaal zitten.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?