12 mei 2006

1 jaar Tuur

Vanmorgen heb ik mijn speciale Tuur 1 jaar t-shirt aan gedaan zodat iedereen kon zien dat ik één jaar geleden, precies op mijn verjaardag nog wel, geboren ben. Ik heb ook een kroon gekregen zodat zelfs de blindste mol er niet kon naast kon zien: ik ben jarig vandaag! Moetje heeft gebeld nog voor ik naar de kribbe vertrok om me proficiat te wensen.
Ik heb ook al cadeautjes gekregen (ook al is mijn feestje pas morgen). Ik kreeg een rood wiebel paard (dat papa en moeke voor één of andere reden een springkonijn noemen), een telefoon met oogjes en een ringende draaischijf (speelgoed uit de vorige eeuw, zeg maar), een gele wiebel hond om mee te nemen naar de Vosjes als verjaardagstraktatie. En dan een hele kleurrijke fiets waar moeke en papa me mee kunnen rondrijden. Dat heeft papa met mijn hulp (nadat ik terug was van de kribbe) in elkaar gezet. En dan zijn we ermee gaan wandelen. We zijn er helemaal naar Moetje en Vake mee gereden. Ik ga nog veel plezier aan mijn fietsje beleven.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?